Öh???? Sitter på bussen till jobbet som va...

Öh???? Sitter på bussen till jobbet som vanligt. Bussen passerar en hästhaga med två hästar. En tredje befinner sig utanför staketet med möjlighet att kliva ut på riksvägen. Inte så lyckat tänker jag.....rotar runt med mobilen och hittar en person som kan vara möjlig ägare. Inte roligt att väcka folk kl sex en söndagmorgon men tänker att i det här fallet får nog ändå ändamålet helga medlen sas. Ringer upp. - Hej jag heter Jessica. Är du ägare till tre stycken skimmlar? En har nämligen gått ut. - Menar du hästar? -Ja. (här tänker jag att jag givetvis ringt och väckt fel person) -Jag har inga skimmlar men hästar har jag. Fast bara vita..... (suck) -Ja just precis. Vita hästar heter skimmel. -Jag får väl gå ut då.....klick. Varsågod. Det var så lite:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0