Just another day i paradise



Började med att packa cykeln med "förnödenheter" Det var ganska blåsigt idag.


Longerade idag. Malin var i skolan och min tid lite knapp.



Avslutade med lite gräsfika. Alltid uppskattat


Borstade Batte





Hon behövde också röra på sig lite




Sötis...



Gamla tanter gillar verkligen fika:)

Sedan blev det hem och leka lite med tvättmaskinen och få i sig lite ätbart. Ett telefon samtal hanns också med. Verkar bli väldigt positivt:)

Nu ska jag vidare för lite kvällsjobb. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Philippa

Fin blogg!!

Ta changsen att få ta del av mina underbara läsare, var med i min veckansblogg vettja :)

Kram! Ha en bra kväll

2012-05-14 @ 17:58:05
URL: http://boingboing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0