Back on track

Tillbaka på banan igen. Igår hade jag magsjuka och kräktes ett par gånger, men som tur var gick det över sedan. Blää....
Idag mådde jag som vanligt igen, bara de vanliga ryggontet. ha ha.
Barnen begav sig snällt till skolan och jag till stallet. Det är fortfarande lite kallt och fruset i marken trots vårtecknen. Såg förästen att svanarna kom imorse. Trevligt.

Eftersom det var fruset i marken fick det bli skrittrunda. Började med Bäbis då hon är den som har mest bråttom..

Blev bara denna lilla sväng, då jag inte hade riktigt hela dagen på mig..
http://iform.se/rundan/habo/kyrkvagen

För att liva upp det hela lite roade vi oss med att ducka för fyra lastbilar och diverse stentroll. Stentrollen är hemskast;)



Failbild. haha. Någon vill hemskt gärna komma med på bild och då blir vinkeln sådan att det ser ut som man har världens längsta mule. hahahaha



Blir man utskrattad blir man sur och går iväg (ja, jag vet att hon behöver tvättas:P)


Sedan var det dags för de här:


Gammeltantens pro gympa;) Öronen står som spjutspetsar. Hon är oskodd så det blev lugna gatan även här. Mest en snabb skrittvända för att röra på benen så de inte svullnar. Det är fruset och lite knöggligt i hagen så den enda som springer runt är Bäbis. De andra står mest och solar sig =)

Hon fick gå här:
http://iform.se/rundan/habo/sjoberg

Sedan var det bara ett stycke ponny kvar och den fick jag inte rida:P
Lite longering då Malin inte kunde rida idag.





Efteråt fick alla komma ut i hagen och mysa en stund i solen medan jag begav mig till skolan för att hämta upp Adam. Han hade varit jätteduktig idag. Kul!

Handla och laga lite mat. Tvätta och diska. Ni vet de där roliga sakerna som måste göras men som ingen vill göra;)

Nu ska jag försöka sova en liten stund för jag ska jobba i natt. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0