Antingen händer allt på en gång eller inge...

Antingen händer allt på en gång eller inget alls. Därför blir det kanske lite tråkiga blogg inlägg nerhaffsade på mobilen. Ber om ursäkt för det men tänkte det var bättre att skriva något än inget;) I fredags var vi på bokrea en sväng och hittade väl några böcker var. Själv valde jag bla Jilly Coopers Jump men har inte hunnit påbörja den än. Jobb hela helgen och igår med. Idag vaknade Adam med halsont så det blev till att stanna hemma från skolan. Jag fick avboka min tid hos sjukgymnasten men hoppas de hittar en ny tid åt mig ganska snart. Nu är det dags att ge sig iväg och jobba natt. Phu...


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej han är e Alligator Fontaine - Cardento. :)

2012-02-29 @ 21:14:14
URL: http://www.showjumper.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0