Upp och ner, ner och upp

Idag fick Cleo känna på backarna i monskogen en sväng. Vädret var soligt men kallt och inte blåste det jättemycket heller.
Givetvis höll bönderna på att harva och gödsla. När det förutom dessa jättefordon kom en lastbil på vägen trodde jag hjärtat skulle hoppa ut genom öronen på henne. Var tvungen att sitta av, men ville helst inte vända och gå hem igen, så jag traskade brevid tills vi kom ner till skogen. Där hittade jag en jättebra stor grop att parkera henne i. Problemet var att vi var oense om vilket håll parkeringen skulle vara åt. ha,ha

Kompromissade lite och satt upp från fel sida. Gick ju det med...




Gäller att vara snabb med mobilen när man ska fota. Annars går hon själv...
Tyglarna hamnade lite "snyggt" för hon kliade sig på benet precis innan.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Klart! Sno på bara. Jag ändrar själv dagens lite då och då, bara att lägga till och dra ifrån beroende på vad man känner för att skriva om. ;)

2011-10-14 @ 22:35:44
URL: http://showjumper.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0