Beväpnad och laddad

Redigera inlägg

Jag har bestämt mig för att bli frisk idag. Och eftersom jag är en sådan utomordentligt bra chef så tänker jag göra som jag säger...

Laddat mig med näsdukar, nässprej och halstabletter upp över öronen. Faktiskt känner jag mig förvånandsvärt pigg. Vaknade halv fem i morse och skuttade in i duchen för att ha något att göra. Misstänkte att övriga familjen inte riktigt skulle uppskatta att jag sprang och damsög exempelvis vid den tiden..

Anders åkte till jobbet och Malin pep till skolan. Själv åkte jag och hämtade hö

Givetvis var den lille stalledrängen med..

 

 

Det kvittade vad jag sa. Han skulle bara bära ut balarna. För han är faktiskt stor och stark. Så det så! ha,ha.

Sedan smet han med morfar hem hem, så jag får roa mig med lite hushållsarbete själv. Ska iväg och laga cykeln, städa lite osv...

Vad har ni gjort hitills?

Troligtvis blir det lite shopping för min del i eftermiddag så vi hörs sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0