Vår i luften

Trots lite småduggande och lite vind känns det som att vädret är på rätt väg och våren kan anas på allvar. härligt. Så himla skönt och slippa att bylsa på sig så man knappt kan röra sig och ända förfryser jag mig. känner inte riktigt av kylan....det kommer ont efter istället. Bläää.

Men som sagt nu slipper man det problemet. istället för att leka isglass kan man få lerinpackningar. Ha ha. Hästlivet på en pinne....

Barnen steg upp snällt och Adam kryat på sig så de begav sig till skolan. Själv passade jag på att rida ut en liten sväng.






Bäbis är så rolig. Hon gillar verkligen att titta på vacker natur när man är ute. Öronen står som små pilar framåt...



Nöjd häst efter turen.



Någon tänkte rulla sig i värsta leran och blev lite skamset påkommen...ha,ha


Nu måste jag iväg och skrapa ihop lite slantar till brödfödan. hoppas ni frå en lika bra dag som jag haft hitills=)

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad avundsjuk jag blev! Att rida ut när man känner den där vårkänslan är så fantastiskt :-)

2012-03-01 @ 14:54:39
URL: http://famlagerquist.blogspot.com/?m=1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0