Trauma!!!!

Jag har traumatiserat Adam för tid och evighet! ha,ha.
Stod och bytte om från stallkläder när han kom springande. Inget konstigt med det. Det som däremot chockskadade honom svårt var att när jag skulle dra av alla byxor (kallt så jag hade både långkalsonger och byxor) så råkade trosorna hasa ner en bit och tydligen blottades skinkorna:O

-MEN MAMMA!
-vaddå? Min rumpa är väl söt?
-Gaaa! Du är ju knäpp!



Ha,ha. Vet inte riktigt vilken av´sakerna som var "värst". Att jag visade rumpan eller påstod att den var söt.


Nu ska jag iaf fixa lite här hemma, laga lunch osv innan det är dags att lämna juvelerna på fritids innan jag ska jobba.

Undrar hur lång tid det tar innan de ringer från fritids och undrar om jag är blottare på fritiden:P

Kommentarer
Postat av: Mona

Bättre att vara nudist, så är de vana:)

2012-02-16 @ 10:36:44
Postat av: Jessie

Han har inga problem med att springa runt i bara mässingen själv. ha,ha. tror det var mitt påståend eom att min rumpa var söt som chockade värst. Fniss. Söt liksom, törs man svara på det? ha,ha

2012-02-16 @ 10:43:08
URL: http://teamjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0