The remains of the day...

24 cm med snö kom det i natt. Ganska onödigt i mitt tycke. Men de delar som vart skottade smälter undan rätt fort ändå.


Att hämta Adam från skolan tar sin lilla tid. Går jag själv tar det ca fem minuter. Är han med så tar det minst 20. Det finns ju så mycket att göra på vägen...leka i snödrivor, kanske hitta en pinne eller sten. massor mao;)
Eftersom det var fredag i dag fuskade jag med matlagningen och bjöd på pizza. Ingen som klagade över det:)

Efter att vi ätit kom syster ångande och skulle hämta en dator. Sedan fick vi packa ihop hela rasket och bege oss till svärfar för att skotta snö. Han har både skruttigt hjärta och lever, så vi ställde såklart upp! Gick supernabbt att skotta det lilla. Vi var ju två stycken.

Hyrade ut barnen en liten sväng till mina föräldrar så vi kunde bege oss på shoppingrunda..

Några var nyfikna på vad vi hade handlat

Pytteponnyn vill också veta...

Vad bidde det då? Jo, spån. jättespännande;)

Saltsten och torrshampo också. Tänkte försöka grooma till vilddjuren lite imorgon, så vi slipper skämmas på bild. He,he
Några andra som behövde groomas vid hemkomsten var barnen. åka pulka är heeeelt ok, men INTE i gödselstacken!
URK! Det fick bli raka spåret i badbaljan. Kläderna ska jag ta itu med nu.

Handlade lite snacks och godis också så snart tar vi fredagsmys. (fast jag kan nog inte vara still utan tänker smystäda lite)


Kommentarer
Postat av: Caroline

haha hur fick de för sej att åka pulka i gödselstacken.

Viste de inte om vad som låg under snön haha.



Det är mega kul att köra speciellt när hästarna är snälla och det går så himla fort. =)

2011-03-19 @ 07:29:06
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0