Sena julklappar

Malin fick ett presentkort i julklapp. Ville köpa en hjälm för pengarna. jag tyckte det verkade vettigt. Hjälem hon hade innan var en sådan där plast Jofa med några år på nacken.

I butiken valde hon en sådan här modell.

 

Bra mycket snyggare i mina ögon och prislappen räckte. Presentkortet var på 300 kr så hon fick lagom med pengar över att köpa en påse hästgodis med honungssmak också.

Själv slog jag till på en sådan här.

 

Smidigt att kunna ha hagskydd och annat småplock lättillgängligt. Tar mindre plats än de gröna sakerna från Ikea.

 

Så här blev det med lite saker i.

 

Inte knutit fast ordentligt så därför hänger den lite snett.

Vi var iaf nöjda med shoppingen. Nu får vi hålla oss tills det blir dags för Göteborg tror jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0