Min nya kompis...

Var och inhandlade en ny mobil. Svär redan ve och förbannelse över den så det verkar ju lovande. Brukar ha ett hat/kärleks förhållande med mobilerna. Ha,ha
"Råkade" visst köpa en ny tvättmaskin också....

Sedan har den mystiska spökmockaren varit i farten???Tack så mycket!
En viss grå pålle var iaf glad att se mig igen. Fick skjuts med bilen och när jag klev ur stod hon i hagen och slukade en höbale.
Hej sa jag och det kom ett VRÅÅÅÅL så höet flög över nejden. Hon höll på att kliva över staketet i yran. Någon som tyckte det var på tiden att jag var på benen igen;)

De andra hälsade också artigt men inte lika högljutt.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad blev det för mobil? =)

2011-03-25 @ 21:17:47
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/
Postat av: Sabina Borenius- ronda.blogg.se

Sv: Tack så mycket! Usch, nä det är verkligen inte kul med alla dessa förkylningar, man har ju inte tid med sånt när man har tusen andra saker att ta hand om haha :P

2011-03-25 @ 22:32:42
URL: http://ronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0