cykling

Här kommer bilderna från igår och idag. blogen har legat nerdlagd därför det tagit sådan tid...

Igår var ju Malin hemma från skolan, men följde med för att släppa ut hästarna. Hennes cykel var kvar vid stallet så hon tjuvlnade mormors, som ändå skulle återlämnas. Enligt mn far är detta den enda cykel man kan hämta mjölk med..

Inte lätt, men jag försökte fota mig själv....cyklandes. Annars kommer jag ju aldrig med på bild sjäv...ha,ha

Framme! Malin började mata pållarna med betfor och diverse tillskott. Sedan gjorde jag stallsysslorna.

På kvällen var det ju dags att ta in dem igen. den här gången har Malin sin egen cykel.

Två riktigt polare

Nu är det vår. Kanske syns dåligt med hästarna fäller.

Nu blir det vitt på golvet när man borstar

Det var gårdagen det
Idag började jag med att tömköra Cleo. I början stretade hon mest emot allt vad jag önskade. Backade ner en planka i staktetet osv...Bara för att jag var så elak att jag tyckte hon skulle stå still!:P







Vi avslutade dock passet som vänner:)
Ja, jag veeet att hon har legat i bajs. Givetvis, hon är ju skimmel..
Men ville inte blöta ner med kallt vatten. Brrrr

innan jag smet hem, tog jag mig ann putskroken.nu är det inte fullt så fullproppad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0