Titta vad som kikat fram i vårsolen! En h...

2012-03-13_10_35 (MMS)

Titta vad som kikat fram i vårsolen! En hel massa svanar har också kommit nere på gärdet. Flera hundra. Tyvär kunde jag inte fota dem för lilla Bäbis som jag satt på hade som vanligt väldigt bråttom. Trimmade lite dressyr och hade ingen martingal på så ledsen men jag prioriterade min näsa framför svanbild...dressyren gick väl inte så lysande såvida man inte har koefficient på ryggningar i galopp och mittdelsvändningar....haha. Det får bli nya tag imorgon. Familjen är utfodrad. Tvätt och diskmaskin brummar...själv ska jag försöka sova någon timme innan jag ska kamma till mig och åka och jobba inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0