Hejhej

För er som undrat var jag hållt hus är svaret på frågan ....sjuk. Riktigt ordentligt också så jag har nte orkat/kunnat göra något över huvudtaget..

Jobbade i måndags och innan jag skulle sluta och åka hem kände jag att jag mådde illa. Sitta på en buss fullpackad med människor varav någon givetvis hällt föööör mycket parfyrm på sig och må illa är inte smidigt.

Hann hem och innanför dörren, bara för att rusa och låsa in mig i badrummet. Sedan vart det kört.......Rejäl magsjuka. Tror Adam måste smittat mig fast jag typ spritat allt och lite till här hemma. Som gräde på moset fick jag dessutom hög feber och utslagen har varit mitt namn.

Jag har försökt vila så mycket det bara gått. I stort sett hela tiden mao. Igår passade jag på att titta på den här filmen.



I mitt självömkande tillstånd var det en perfekt syftare..
I vanligt glatt tillstånd....lite smörig ala Black Beauty

Har ni sett den? Vad tyckte ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0