tillbaka

Japp, nu är jag tillbaka i bloggandet igen.

Varit en hel del strul på arbetsplatsen. En arbetskollega har blivit rejäls sjuk och ingen vet fortfarande vad det är. prover tas och skickas hit och dit... Nåja.

Vad har hänt annars då?

 

Adam gillar att baka sockerkaka. åtminstonde den delen om inbegriper vispande, slickande av skål och slutligen själva ätandet av kakan. Ha,ha

 

Hitatade en gammal bakbok påloppis med en massa olika bröd. Så nu har jag börjat baka mig fram. Stoppar i frysen till jul allt eftersom. Detta är enligt boken ett surbröd. Skulle någon vara intresserad av recept så är det bara att hojta till.

 

Istallet planeras det för stundande Huberusjakten/ritten på lördag

 

På väg till dagis idag träffade jag och Adam på den här jättepaddan. tyvär var den död..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0