fix

Städat klart näääästan hela stallet. Kom ihåg att ta kort på sakerna vi köpte i Borås också *duktig*

Hästarna fick sova inomhus i natt. Uppskattat.

Ordnar och donar lite inne nu innan jag ska iväg och jobba.

Två sådna här felexgrimmor. En till Bäbis och enn till Batte. Bra i hagen då man får gå en pyttebit på vägen. Aldrig fel att synas.

 

Malins fynd. Hästgodis i lösvikt. Antar att det var olika smek.Roooosa manrosetter.Rooosa hovkrats.Roooosa putssvamp. En rosa pigg borste och en rosa pannborste också. Lädervårdsgrejer i presentförpackning.

 

Malin köpte ett lila schabrak. bara ett helt vanligt men eftersom de endast kostade 49kr så duger de utmärkt i skogen.

 

Lilkadant fast svart till mig

 

Nytt spö till mig. Kommer matcha ett schabrak jag har.

 

Putssvampar till mig också

 

Ny pump till mitt foxfirespray. fast när jag skulle sätta på den var flaskan borta

 

Svart grimskaft tänkt till lädergrimman med bling

 

silikonband när man ska ha "pippilotter i håret"

 

Påsen innehåller nya gräsbrodd. Dessa var på rymmen ett tag. Sedan visade det sig i vanlig ordning att de var precis där jag lagt dem....märkligt fenomen

 

Hööks delade ut presentkasse på mässan så vi fick alla lädervårdsprodukter och en reflexhäst. Reflexhästen var bäst

 

Ja, det var väl det hela. Nu ska jag ta rätt efter mig i köket.

Ha en bra dag. Kanske ev smiter in på bloggen via mobilen senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0