Både bra och och dålig dag.

Det var från början meningen att Anders skulle ha åkt och köpt ny bil idag=bra
Sedan hör de inte av sig och annonsen bortplockad=dåligt

Jag glömde mobilen i särskolan och fick ta en omväg på hemvägen=dåligt
Står och väntar på buss när minsta systern passerar och jag får skjuts=bra

Mina båda systersöner "hjälpte" till att pula lite i stallet. Så nu vet jag precis att hästar ska äta hö och att farfar minsann har höet uppe på logen. Ensilagebalarna hämtas av en traktor. Man lär sig något nytt varje dag;P ha,ha.
(jag menar allt detta hade ju jag ingen som helst aning om) ;)
De verkade tycka det var roligt att titta och klappa lite på hästarna iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0