Dagens

Dagens godaste: Tror jag ska lyxa till det med en chokladbit lite senare

Dagens telefonsamtal:
Pappsen :)

Dagens känsla:  Än så länge bara fint

Dagens saknad:
 Massa pengar. Är shoppingsugen
 
Dagens dummaste: Att Adam är sjuk

Dagens cravings: Hästtäcken. Ser massa fina överallt just nu. ha,ha

Dagens snyggaste:
Måste vara jag. hahahahaha

Dagens jobbiga:
Att Adam är sjuk och jag blir hemma sittande

Dagens favorit:
Dyker nog upp

Dagens inköp:
Inget ännu. Räknas havre?

Dagens roligaste:
Att sambon slutar tidigt så jag kan smita och rida

Dagens humör:
Bra

Dagens skada: Ryggen lite smågnällig som vanligt, men annars inget

Dagens väder: Kallt

Dagens låt: Har jag inte lyssnat på ännu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0