Hästtjuv med darriga ben

Var ju bortrest i helgen och träffade en massa trevliga människor (och djur för den delen)
På hemvägen lurade jag med en av personerna att fota Regent. Det gick sådär.Inte så värst sammarbetsvillig pålle. Vill han inte flytta på sig så GÖR han inte det. haha





igår var det jobb för hela slanten men idag var det ledigt.



Adam pysslar om Pricken


Malin red först batte, men sedan ville hon testa Bäbis också...


Med hjärtat i halsgropen...


Tjoho!

Malin tyckte hon var lite hög att rida. Inte van. Samt att hon är väldigt känslig. Men rolig!



Eftersom Malin verkade ha ångan uppe fick hon ta på sig lite PRO gympa också och skritta Snörpa en sväng.
Själv fick jag ha stalltjänst hela dagen, så imorgon får jag väl låsa stalldörren om jag ska få rida något själv;)

Malin hade lite darriga ben sedan sa hon....

För min del bär det av till jobbet strax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0