Sömngångare?

Kom hem på kvällen efter att ha jobbat. eftersom vi varit iväg hela helgen var det lite att packa upp och fixa med innan jag kunde krypa i säng.
Hann inte ner på kudden innan telefonen ringer. hästkrakarna hade smitit ut.  Så mitt i natten befann jag mig tramande i rasande fart i kolmörkret. Inga problem att hitta hästarna dock. När jag kom cyklande på den lilla sandvägen dök det upp två stycken som snällt travade lösa bakom tillbaka till hagen. den tredje vart kvar.
Eftersom det var i det närmaste kolsvart så kunde jag inte fixa ev staketskador utan buntade i hop dem och stoppade in dem i en annan hage så länge. Verkade inte vara någon större fara på taket, så jag trampade hem och letade upp kudden igen...
Dagen efter när jag tog ett allvarlig samtal med rymmlingarna så hävdade de bestämt att de bara råkat gå i sömnen.hmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0