Sår

Mycket jobb för tillfället så tyvär blir bloggandet lite lidande. Händer inte så mycket kul liksom. Stiga upp, gå till jobbet-jobba-fixa allt annat som handla, laga mat tvätta osv osv.
Sambon åkte till Powermeet i Västerås idag. Lite tomt blir det faktiskt här hemma...

Bäbis har fått några fula sår på bakknät. Såren i sig är inte så farliga, men hon tramsar för det svider antagligen när jag tvättar dem, och sedan är det ett otyg att försöka hålla flugorna borta. Placeringen gör att det är svårt att sätta något på . Funderar på om det går klippa av benen på ett par strumpbyxor och sedan trä på "magdelen"
Sitter det kvar borde det ju skydda åtminstonde lite för flugorna.

Det får bli morgondagens experiment.

Nu är det snart dags för lite faslterbo horseshow på eurosport. det får man ju inte missa!

Ska läsa ikapp en massa bloggar också. Eller jag läser dem på mobilen, men det går inte kommentera där. trist (beror inte på bloggarna utan på min mobil)

Hoppas ni får en bra kväll!




det tänker jag ha
hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0