shoppat lite

 

Jobbat hela helgen och kände att jag behövde piggas upp med lite shopping

Charlies är inte ens billiga under rean så den butiken skippade jag.

Behövde en lite varmare jacka bla. Sedan blev det lite annat också där just behövlighetsfaktorn måhända var tveksam, men, men

jackan bidde en sådan här.

 

 

Varmar stallskor till både mig och Malin

 

Grå till mig och Malin valde givetvis rosa

 

varsit par av dessa

 

Butterfly ska jobba på egot

 

Cleo kör fluffstilen. Hon är ganska fluffig på mitten

 

Hade velat ha ett svart, men det här får duga

 

Malin fick blå dunster i ögonen

 

Malin ansåg att en rosa sadelgjord skulle vara myyyyycket bättre än en i brunt läder.

Tror jag fick med det hela. Bilderna kommer från Hööks hemsida.

kan tilläggas att Adam faktiskt INTE ville åka från butiken. De har lekhörna

Jo, Malin plockade på sig detta också!

 

 

Tydligen ingick de under "nödvändigheter".

Sedan var det tid för sambon att få inhandla nödvändigheter. Dessa innefattades av pålägg.

Skrivet av Jessie 26 september 2010 klockan 17:53

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0