Kunde jag inbilla mig

Redigera inlägg

Fick iväg ungarna till skola/förskola osv och tänkte mig fixa med hästarna i lugn och ro...

Visade sig att jag glömt en del saker hemma så fick cykla hem och hämta dem. Äntligen på väg blir jag stoppas av Malin vid skolan, då hade hon glömt gympakläder så hem igen och hämta dessa.

Flaxar iväg till stallet...får tag i brun häst och spikar på racersko.

Då ringer de från skolan, då har Malin stuckit hem...suck..just när jag stoppat in brun häst i boxen och ska kasta mig på cykeln för att leta reda på ungen..PUNKA! Givetvis..

 

Men det hela löste sig med att Malin självmant kom tillbaka till skolan, men jag fick städa lite i stallet och tråckla mig hem med punkterad cykel...

Tror baske mig hästskrället skrattar åt mig..
Skrivet av Jessie 9 september 2009 klockan 15:43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0