Finaly

Redigera inlägg

Äntligen har de stulat klart med sina uppdateringar.

Lika bra att jag också uppdtaerar lite då.

 

Nytillskott i ladugården har anlänt.

 

 

Sedan kan vi konstatera att det är jättesvårt att fota häst med mobil, synnerligen om hästen försöker sitta i knät på en hela tiden.

 

 

 

 

 

 

 

 

Snön har som synes smält bort. Bara enstaka isfläckar kvar så nu får djuren passa sig. Hårdträning väntar

 

I em blir det bad på relaxen och sedan sportbar på kvällen. Ingen som vill byta jobb med mig???

Nu är det tid för lite tvättmaskinskörning, sikning osv, innan jag stuvar iordning nakenfisen och handlar. Med lite tur hinner jag kanske laga cykeln också..

Ha en bra dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0