Update

Nu har jag verkligen varit dålig på att blogga. Ber om ursäkt.

Vad som hänt senaste tiden? Pajjat både mobil och glasögon. Allt elände på samma gång. Glasögonen fick jag fixade efter nästan en vecka. Skit butik i Habo. Kommer INTE handla hos dem mer! Mobil har jag lånat en fungerande av mammsen, så länge. Kanske tomten kan vara snäll och komma med en ny? O.B.S EJ SE:P ha,ha.

For på spa förra helgen. Det var skönt att bara göra ingenting och eftersom jag varit sjuk hela tiden har det faktiskt funkat ganska bra att vara sysslolös.  Fortfarande inte helt ok, men nu ska det väl förhoppningsvis bli bättre när farbror doktorn gett mig lite mirakel mediciner =)

Försöker ta det så lugnt det går....men de som känner mig vet hur svårt jag har för att vara sysslolös...

Nu tänkte jag se om jag ska ta mig en uppesittarkväll och få lite ordning på julandet;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0