Skumt

Det har varit fler besökare idag när jag INTE skrivit på hela dagen än i går när jag gjorde några inlägg. Ha,ha
Mesta tiden idag har iaf gått åt till att byta till sommardäck på både vår och svärmors bil.
varje gång man åker till dem så "fastnar" man och de haar inte alls någon lust att förstå att man har betydligt skojigare saker att göra. Misssförstå mig rätt, jag umgås jättegärna med dem, men jag har inte riktigt den funktionen att sitta still i flera timmar.

Malin har varit på filmkväll hos ett par klasskomisar som fyllt åt. Jag och Adam fick roa oss med att baka chokladbollar i stället. Stackars Anders försökte få sig ett smakprov men Adam vaktade dem som en hök, så han fick vänta tills Adam somnat.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tycker det är med skumt när man inte skriver något så har man massor med läsare. Sen kan jag tycka det är lite oförskämt när man skriver typ: Trevlig helg och sköt om er = till bloggläsarna och så skriver de inte tillbaka något. En del är ju bara nyfikna på att läsa bloggen....

2011-04-03 @ 12:34:14
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0