Påsk


Hi,hi Bollan borde ta ett snack med sin skräddare. Denna grimma ser inte riktigt korrekt ut.

Hämtat stängselprylarna i Ekeberg. Nu har jag att göra!

Gammal sticksig taggtråd ska bort!

Malin blev glad när jag sa att vi kunde åka hem

Kossorna har fått komma ut!

Ut på ridtur i soligt väder vill man ju. Jag var alldeles igenkorkad av allergin så jag avstod till förmån till stängsling




När de andra roade sig värpte jag påskägg


Vi sammanstrålade i hagen jag höll på att stängsla

Jakten på det gömda påskägget tog vid

Var kan det vara?

Lina snappade åt sig ägget



Trofen delades systerligt

Snörpa föredrog gräs framför sega råttor


Förhoppningsvis nöjda begav vi oss hemåt.
Såg nu senare att jag fått en duktig bonnabränna på vänsterarmen. Ha,ha

Kommentarer
Postat av: Caroline

Har du kossor med =)

Det rosa schabraket med hästen var finns det att köpa?

2011-04-26 @ 20:13:12
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0